To block spammers, this forum has suspended new user registration ×
Comet Forums
To block spammers, this forum has suspended new user registration

Nu stiu seta LISTENING PORT

Buna.Va rog sa ma ajutati sa setez acel Listening Port pas cu pas.

Va scriu aici niste date care sa va fie de folos.Va rog sa ma ajutati si pe mine.Va multumesc.

Am un modem Thompson TG585 v7

Default gateway 192.168.1.254

apoi la Bitcomet la Listening port am 27585 (pot seta ce numar doresc ex:55000?sau doar pot da random port ca sa mearga?momentan acesta e random)

Va rog sa imi spuneti ce sa fac mai departe

PS:Am instalat eu PFconfig dar cand aj la sfarsit cu setarile si dau update router imi cere sa cumpar de pe site ceva cod....ma rog...daca stiti ceva program de acest fel care sa ma ajute(pe gratis) v-as multumi.

Eu nu stiu face setarile de pe site(acela unde bag gateway-ul meu....nu stiu ce sa modific acolo).

Va multumesc!

IMPORTANT-am gasit modelul de modem Thompson in acea lista oferita de voi dar nu stiu unde gresesc cu setarile

1.Totodata am Bitcomet v 1.20 Stable ver

2.Tipul conexiunii nu stiu de care e dar am descris modelul de modem/router...poata va dati seama de acolo (ADSL cred)

3.Nu stiu cum sa deschid portul...desi am incercat urmand pasii si bagand la adresa ip-ul meu facand setari la modem exact ca la carte si tot nu merge

4.Windows Vista home B+ antivir Eset Smart Sec 4.0.437.0 la care nu stiu sa fac setari(daca trebuiesc)

Hi. Please help me forward that Listening Port, step by step.

I write to you here some useful information. Please help me. Thank you.

I have a Thompson TG585 v7 modem.

Default gateway 192.168.1.254.

Then, at the Listening port in BitComet, I have 27585 (Can I set any number I want? For ex:55000 or can I only select "random port" for it to work? It is random at this time.)

Please tell me what to do from this point on.

PS: I installed PFconfig but when I finish installing it asks me to buy a code....anyway...if you know any program of this kind that would help me, (free) I'd be grateful.

I don't know how to make the settings on that site (that one where I write my gateway [iP] I don't know what to do there.)

Thank you!

IMPORTANT- I found the Thompson model in that list offered by you but I don't know where I can find the

with the settings.

1. At this time I have BitComet V1.20 stable version.

2. I don't know what kind of internet connection I have but I have described the model of modem I have, maybe you can guess from there (ADSL, I think).

3. I don't know how to open the port, although I tried following the steps and entering my IP at the address[bar] making the setting in the exactly by the book and it still doesn't work.

4. Windows Vista home B+ anti-virus Eset Smart Sec 4.0.437.0 that I don't know how to set-up either(if needed).

Salut! Te rog spune-ne, in detaliu, fiecare pas facut de tine pe pagina de configurare a modemului. Si un screenshot la acea pagina ar fi frumos.

In mare, la modemuriile/routerele Thompson, trebuie sa setezi "Game & application sharing". Incepe cu ce ai schimbat in acea sectiune. De obicei, trebuie sa creezi o noua regula (un joc sau applicatie, la cum scrie acolo) sau sa alegi una deja existenta si sa o atribui adresei pc-ului tau din reteaua locala.

Hi! Please tell us, in detail, every step you took on the modem's setup page. A screenshot of that page would be nice, too.

In general, in the Thompson modems/routers you have to set-up "Game & Application Sharing". Start with what you did in that section. Usually, you have to create a new rule (a game or aplication, as it it written there) or to choose from the existing rules and assign it to your pc's local adress.

You can chose any number you wish as a listen port. Whatever you choose will be communicated automatically to the rest of the swarm. It's best to chose a port not normally associated with other applications, just for the sake of clarity, so select a port above 51,000. Just use port #65432 and be done.

Poti alege orice numar ca port de asculatare. Oricare l-ai alege, se comunica automat la restul roiului. Este cel mai bine sa alegi un port care nu este in mod normal asociat cu alte aplicatii, doar de dragul claritatii, asa ca alege un port de peste 51000. Alege portul #65432 si gata.

Edited by Vasy (see edit history)