To block spammers, this forum has suspended new user registration ×
Comet Forums
To block spammers, this forum has suspended new user registration

bitcomet 1.26

Spre exemplu cand l-am instalat mi-a cerut sa-l dezinstalez pe cel precedent(mentionez ca cel precedent din motive pe care nu le cunosc,executabilul nu-l mai aveam pe desktop si nici in start program asa ca am decis sa-l instalez din nou cu ultima versiune stabila)si abia apoi a instalat versiunea 1.26.Dupa instalare a trebuit sa creez din nou torentii, o parte din ei Motorul de cautare difera de cel precedent acolo exista varianta de cautare 1)-isohunt 2)-piratebay 3)-torrentz etc.Acum nu exista nici o optiune iar cand introduci spre exemplu sa-ti gaseasca un film pe torenti,el deschide o pagina cu caractere chineze si in fundal se afla un joc shuter cu muzica adiacenta.In partea dreapta acolo unde se afla torentele active,terminate etc exista si torenti ca bitjunkie,mininova(cred ca monova)torrenthound,torrentportal si altele........ori este vreo problema cu aceasta versiune sau poate sunt eu de vina -mentionez ca sistemul de operare este windows 7 service pack 1(update service pack 1 s-a efectuat acum o saptamana, este posibil ca problema cu vechiul bitcomet sa fi aparut din aceasta cauza.Pentru o mai buna viziune atasez aceste probleme.Doc3.doc

For example, when installing it, it asked to uninstall the previous version(on a side note, the previous installation, had no shortcut in my desktop and start menu for some reason , so I decided to reinstall it with the latest stable version) and only then it installed the 1.26 version. After installing it, I had to re-add some of the tasks. The search engine, is different form the last version, there were the 1)-isohunt 2)-piratebay 3)-torrentz etc. options to choose from. Now there are no options, and when, for example, you search for a video on torrents, it opens a site in Chinese with a shooter in the background and there's music playing too. On the right hand side of the window, where you can see active, finished tasks, there were entries like bitjunkie, mininova(I think it's monova)torrenthound,torrentportal and others....

It's either a problem with this version or maybe it's my fault. My OS is Windows 7 SP1(the update to service pack 1 has been done a week ago, It's possible that the problems with the old version were caused by this. For a better vision of my problems I attached these screenshots:Doc3.doc

Edited by Vasy (see edit history)

Tin sa va anunt k am rezolvat,am ales o varianta mai veche bitcomet si am incercat sa vad dak asta este cauza si se pare k nu.Am gasit alte probleme pe care inca nu le pot enumera decat dupa o mai bine analiza,am sa incerc din nou si cu varianta 1.26.Revin cu cele constatate in cateva zile si am sa atasez cum arata la ora asta Bitcometul meu,intradevar am pierdut ceva torente dar le voi confirma manual.post-61194-13014006901809.pngpost-61194-13014006901809.png

I must announce you that I found my problem by reverting to an older version, to see if this is the cause and apparently it's not. I found other problems that I'll enumerate after analyzing them more thoroughly, I 'll try the 1.26 version again. I'll be back with results in a few days, and I'll attach how my BitComet looks right now, it's true that I lost a few tasks but I'll re-add them manually.

asa cum am banuit problema apare datorita selectiei din tools a limbii romane(am instalat Bitcomet 1.26 si la inceput a aparut aceasi problema asa ca am selectat din tools limba engleza si urmarea mai jos in atasament.

Just as I suspected, the problem happens because I selected the Romanian translation (I installed BitComet 1.26 and at first the same problem appeared so I selected the English language from the "Tools" menu, and the results are shown below:post-61194-13014158527676.png

Please stand by until our Romanian support staff member can address your concerns, and/or translate your support request.

Te rugam sa ai rabdare pana cand membrul echipei de suport poate sa se ocupe de problema dv., si/sau sa traduca cererea dv. de ajutor.

Hi valahian, this issue can be temporarily fixed by following the instructions below:

1. Go to %SystemDrive% \Users\your username\AppData\Roaming\BitComet\fav

2. Copy fav_bg.xml or any xml file started with fav_, then paste the file in the same folder, and rename it to fav_ro.

3. Now go to your BitComet, you will see the torrents listed under search engines

Buna valahian, aceasta problema poate fi reparata temporar urmand urmatoarele instructiuni:

1. Mergi la %SystemDrive% \Users\numele tau de utilizator\AppData\Roaming\BitComet\fav

2. Copiaza fisierul fav_bg.xml sau oricare alt fisier xml care incepe cu fav_, si lipeste-l in acelasi folder apoi redenumeste-l in fav_ro.

3. Acum mergi in BitComet, vei vedea sit-urile torrent listate ca motoare de cautare.

• 1 month later...

asa cum am banuit problema apare datorita selectiei din tools a limbii romane(am instalat Bitcomet 1.26 si la inceput a aparut aceasi problema asa ca am selectat din tools limba engleza si urmarea mai jos in atasament.

Just as I suspected, the problem happens because I selected the Romanian translation (I installed BitComet 1.26 and at first the same problem appeared so I selected the English language from the "Tools" menu, and the results are shown below:post-61194-13014158527676.png

Thanks....